Om du planlegger et mindre møte eller en stor konferanse har vi fleksible lokaler for akkurat ditt arrangement. Med sentral beliggenhet rett ved jernbanen og Bystasjonen, er Grand Hotel Terminus et ypperlig sted for avdelingen eller bedriften å møtes. Våre flinke og serviceinnstilte medarbeidere hjelper deg med planleggingen, og skreddersyr et opplegg for din bedrift.
Totalt har vi 15 fleksible møterom og konferanselokaler på Grand Hotel Terminus. Terminus Hall med store vinduer for godt dagslys er en favoritt for konferanser og større bedriftsarrangement opptil 370 deltakere. Samling i Forum gir dere tilgang til stort virmleområde og direkte adgang til uteområde og hage. Vi har også et nytt møtesenter i 7. etasje med totalt åtte flotte møterom.
Planlegger du et sommerarrangement for din avdeling eller bedrift? Vi har festlokaler som passer de fleste arrangement. Flotte omgivelser, utmerket service og gode matopplevelser gir den perfekte ramme til deres arrangement.
Dagpakkepris gjelder møter på minimum 10 personer.
Inkluderer:
Denne menyen er et prisvennlig tilbud for gjester som skal på møte eller konferanse på Grand Hotel Terminus. Måltidet serveres i vår restaurant Brasseriet. Menyen er velsmakende, men for dere som ønsker et oppgradert måltid anbefaler vi en av våre selskapsmenyer, gjerne servert i et av våre flotte selskapslokaler.
På Grand Hotel Terminus får du klassisk julestemning med et julebord som passer akkurat dine behov. Dere kan være for dere selv i eget lokale eller sitte i restauranten, Brasseriet Terminus. Årets julebordsesong starter uke 44.